🟨Як замовити новою поштою?
Замовлення новою поштою дуже обмежені в період з квітня по вересень. Перелік продуків залежатиме від сезону і від того як далеко буде іхати посилка! Перед оформленням замовлення краще написати нам в телеграм або зателефонувати (див. розділ Контакти) і ми надамо повну актуальну інформацію щодо можливості відправки!
🟨Як швидко я можу отримати замовлення?
Замовлення можна отримати в будь-який день з вівторка по неділю. Доставка в день замовлення можлива лише за наявнсості товару та вільного часу для доставки.
🟨Як внести зміни до замовлення?
Для внесення змін - зв'яжіться з нами за номером телефону або у соцмережах. І не забудьте назвати номер замовлення який надійде вам на пошту.
🟨Я клієнт, але не можу увійти в кабінет, щоб завершити замовлення?
Якщо при вході в особистий кабінет, сплило віконце з текстом «такий клієнт вже існує», напишіть нам в телеграм або зателефонуйте, і ми швидко вирішимо проблему. (посилання на чат є в розділі "Контакти")
🟨Як оформити замовлення?
Все просто! Додавайте бажаний товар у кошик, перевіряйте чи все вірно в кошику, оформлюйте замовлення вказуючи свої дані.
Оформити замовення Ви можете цілодобово.
🟨Чому змінилась кінцева вартість замовлення?
Кінцева вартість змінюється завжди коли ви замовляєте на сайті ваговий товар. Нажаль ми не маємо можливості зважити рівно 1 кілограм капусти (наприклад), але завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб зважити саме замовлену вагу.
🟨Не сподобалось?
Ми завжди відкриті до зауважень. Довго чекали на дзвінок? Отримали не якісний товар? Очікували що полуниця буде більш солодка? Щоб владнати будь-яке питання просто напишіть нам!
🟨Товар на сайті "в наявності", але не приїхав?
Товар приїжджає ввечері за день до доставки або рано вранці.
У разі неналежної якості, ми відмовляємось від нього і як наслідок можемо прибрати з вашого замовлення (все ок, ми вас попередимо і запропонуємо заміну).
🟨Товар не такий як на сайті?
Розмір, колір (відтінок) товару може бути відмінним від сайту. Але якщо вам потрібні маленькі огірки або один великий кабачок, то напишіть ваші побажання у коментар до замовлення. Коли ваше замолення будуть збирати ми це врахуємо, але якщо побажання буде виконати не можливо ми зателефонуємо і запропонуємо варіанти.
🟨Не знайшли товар на сайті ?
На сайті представлено наш стабільний асортимент. Але якщо вам потрібне щось особливе, то напишіть нам. Якщо напередодні дня доставки будуть свіжі надходження бажаного товару ми візьмемо його для вас ( за запитом надамо фото)
🟨Мій коментар видалили!
Ми не видаляємо коментарі від наших покупців. Якими б вони не були! Проте якщо коментар залишено людиною, яка не користувалась нашим сервісом, то коментар може бути видалено.